vineri, 30 decembrie 2016

Atmosfera de sarbatoare in Sibiu

Dupa ce am plecat de dimineata din Bucuresti cu destinatia Oradea, am decis sa ne oprim un pic in Sibiu pentru o plimbare prin Piata Mare.



Targul de Craciun ofera numeroase distractii pentru cei mici, dar si dulciuri, bauturi calde si suveniruri, obiecte traditionale.



Trenuletul zapezii este preferatul meu si, bineinteles ca m-am urcat in locomotiva.



In drumul meu am trecut si pe langa un om de zapada, si prin tunel, dar dupa 3 ture distractia s-a terminat.



Nu a durat mult si am gasit altceva si mai incitant : carturi pentru copii.



La inceput am fost singura si dadeam ture intruna fara nici un scop, doar asa, de antrenament.



Dar apoi au mai aparut si alti copii, iar intrecerea a adus mai multa adrenalina si competitie.




Ce ziceti, nu-i asa ca m-am descurcat destul de bine ?



Mosu' mami si omul de zapada Maia au adus cadouri copiilor din toata lumea.



Si cand tati credea ca a scapat, am vazut si caruselul. Atat mi-a trebuit ca m-am si urcat in balon.



Gata cu joaca, este timpul sa mergem la drum. Mai avem cale lunga pana departe.

Niciun comentariu: