sâmbătă, 31 decembrie 2016

Distractie maxima

De aici, de sus, de la plecarea poti vedea tot complexul de piscine si jacuzzi.



In stanga este raul lenes care te plimba in jurul piscinei, iar in drepta jos este o cascada artificiala.



Nu mai vreau sa ies de aici. Imi place tare mult la raul lenes, dar rapid in acelasi timp, care te duce de unul singur in jurul piscinei.



Am iesit un pic din "rau" sa ma catar pe peretele de escalada, pentru o saritura spectaculoasa. Mi-a fost un pic frica, dar tati a fost langa mine si m-a ajutat cand a fost nevoie.



Nu stiu ce am vrut sa fac, unde sa ma duc, dar am ajuns si pe podul suspendat. Cred ca duce la restaurant, iar instinctul meu sau burtica m-a trimis pe aici.



Pe la ora pranzului, am mancat un pic si apoi am plecat spre hotel sa tracem un pui de somn. Mai exista distractie si diseara, care sigur nu trebuie ratata.

Niciun comentariu: