sâmbătă, 31 decembrie 2016

La multi ani, 2017 !

Printesa este gata de bal...



Scuze, vroiam sa zic printesele sunt gata de petrecere...!



Eu am petrecerea mea, ceea ce a fost elementul esential in alegerea locatiei.



Unul dintre animatorii care ne inveseleau era un spiridus.



Nu stiu cine este acest "cocalar", nu stiu cum a ajuns poza lui pe blogul meu. Cert este ca seamana foarte mult cu tati...



Mami si-a pus si ea o dorinta pentru anul viitor, chiar langa bradul de Craciun.



Eu am continuat sa ma distrez si m-am transformat intr-o draguta pisicuta, cu gherute si labute.



Si iata-ma si la miezul noptii, afara, stau cu un parah de sampanie in mana asteptand noul an.



A venit si mami langa mine, iar tati ne-a facut poza.



La multi ani, 2017 ! Petrecerea poate continua, numai dupa ce se termina focurile de artificii.

Niciun comentariu: