sâmbătă, 3 decembrie 2016

Castel medieval cu panorama

Asa arata fortareata din centrul orasului. Prima oara cand am vazut-o m-am simtit traind vremurile evului mediu cu castele si printese.



Am urcat pana in turnuri, de unde se poate vedea panorama orasului Ghent in toata spendoarea.



Acum, pe tron, chiar ma simt ca o regina a vremurilor apuse.



Fatada castelului este de nepatruns, doar cateva ferestre mici facandu-si loc prin zidurile masive.



De aici, de jos, mi se pare mult mai inalt. Este adevarat ca am urcat ceva scari ca sa ajung in turn, dar acum chiar mi se pare mare.



Drumul de acces la curtea interioara este de fapt un tunel ingust si destul de intunecat.



Cred ca inainte era mai usor sa sari gardul decat sa intri pe poarta principala, Glumesc !


Niciun comentariu: