sâmbătă, 3 decembrie 2016

Pescuit si armata

Seara ne-am intors in Mons, iar tati m-a dus sa dau la rate...



Nu, nu am baut suc atat de mult... Mi-am luat o undita si am inceput sa "pescuiesc" ratele ce treceau prin fata mea si sa le pun in galeata. Am reusit sa strang 10 rate si am primit un premiu pentru "munca" depusa.



Dupa rate, am vazut un fel de loc de joaca cu tobogane, bile si obstacole si am zis sa-mi incerc norocul si aici.



Traseul a fost destul de dificil, faci taras pe burta ca in armata ca sa treci mai departe...



Am ajuns apoi sa ma dau si in tobogane. Era de fapt un traseul cu mai multe "probe".



Am mai trecut inca o data pe burta si am luat-o de la inceput. Si tot asa am tinut-o vreo 5 ture, pana am obosit si m-am oprit. Suficient pentru ziua de azi.



Sa mergem sa ne odihnim ca maine mergem la Bruxelles !

Niciun comentariu: