duminică, 25 decembrie 2016

La joaca in zapada

In sfarsit, zapada ! Sunt gata sa fac ingerasi....!



Dupa un drum de 45 de minute am ajuns pe partia domeniului schiabil Transalpina. Aici, liniste si pace, doar este ziua de Craciun, nu ?



Sus la deal zapada cat vezi cu ochii, iar in partea cealalta poti admira linistit lacul Vidra.



Eu si cu ceilalti turisti de pe partie: in total 12- 15 persoane.



Dupa o scurta coborare am gasit un derdelus numai bun de alunecat.



Asa e iarna, mai alunecam, mai cadem, important este sa ne distram. Sunt plina de zapada pe pantaloni si geaca.



Noroc ca mami a ramas jos si nu a venit cu noi pe partie si am timp sa ma curat un pic...



Ne luam ramas bun de la partie cu o poza de familie... Pacat ca nu am gasit o sanie de inchiriat ca mai stateam ceva timp in zapada...



Pe drum am gasit un loc de sanius unde erau mai multi turisti si am avut norocul sa imi imprumute cineva o sanie pentru cateva ture... A fost foarte distractiv. De aici, din parcare, valea Lotrului se desfasoara in voie in fata noastra.



Sa mergem la cazare, ca nedaj am toate hainele ude... !

Niciun comentariu: