duminică, 2 iulie 2017

Best of Durbuy

Am ajuns in cea mai mica localitate din Belgia, Durbuy. Aici se gaseste cea mai mare gradina topiara din Europa.



Topiaria este arta de a taia arbustii in diferite forme ornamentale. Iata-l pe fondatorul parcului alaturi de sotia sa, relaxandu-se la soare.



Iata-l pe Manneken_Pis, varianta din arbusti.



Si doi cocosi artagosi...



Sa mergem sa vedem si partea a doua a gradinii.



Concursul de hipism a inceput cu sariturile peste obstacole.



Simbolul gradinii, si cel mai vechi exponat este acest superb elefantel de 150 de ani.



M-am chinuit un pic si am oprit apa pe loc...



Dupa aceea am profitat de ocazie si am mers sa jucam mini-golf.



A fost destul de greu, dar pana la urma am terminat pe podium.



Nu puteam sa plecam din Durbuy fara sa admiram "Peretele inclinat".



Si castelul merita vizitat, dar azi era inchis.

Niciun comentariu: