sâmbătă, 8 iulie 2017

Château de Walzin

Dau la vasle sa nu intram in stanca de piatra.



I-am depasit pe toti, mai avem putin si trecem pe sub podul de cale ferata.



Am trecut de pod si am gasit un pic de umbra...



Mi-am dat palaria jos si l-am lasat pe tati sa prinda viteza.



Stai mai incet ca speriem ratele... !



Aici soarele a incalzit apa mult mai tare si m-am aventurat pana aproape de brau.



Sa trecem la treaba ca nu am ajuns nici macar la jumatatea drumului...



Iata ca incepe sa se vada si Castelul Walzin.



A fost construit pe o stanca aflata chiar pe malul raului. Arata impunator si spectaculos, mai ales de aici, de pe rau, din caiac.



Aproape ca trecem pe sub el...



Dupa ce am trecut de prima cascada, senzatii tari cu caiacul, am gasit un loc de popas.



Aici ne-am intalnit cu mami, care nu s-a incumetat sa vina cu noi si a mers pe jos pana la jumatatea traseului de vaslit.



Hai ca nu mai avem decat jumatate de traseu si nu au trecut decat 2 ore de la start.

Niciun comentariu: