sâmbătă, 8 iulie 2017

Spre parcul natural Furfooz

Dupa ce ieri ne-am "clocotit", azi ne-am racorit.



Tatis-a hotarat sa facem o plimbare cu caiacul pe raul Lesse. Iata si traseul : noi l-am facut pe cel scurt de 12 km dintre Gendron si Anseremme.



Am avut ceva emotii la plecare... dar acum este chiar distractiv.



Dau la vasle, mi-am pus si palaria de soare, si vesta de salvare.



Trecem prin parcul natural Furfooz, cu pesteri si imagini spectaculoase, pentru Belgia.



Stop-over pentru realimentare cu energie.



Caiacul nr. 0213 este gata de plecare...



Hai sa-i prindem pe cei cu rosu !



Dupa inca 30 de minute de vaslit, am facut o noua oprire sa admiram peisajul.



Si nu numai, ia sa vedem: e calda apa ?



Hai ca merge, macar pana la glezne...



Sau genunchi... !



Gata, m-am racorit ! Sa mergem !

Niciun comentariu: