duminică, 9 iulie 2017

Calatorie in timp

Desi suntem in occident, am calatorit un pic in timp si am ajuns in India unde am vazut trenurile si risca trasa de oameni.



Tot aici m-am dat si cu un fel de motocicleta.



Am trecut la locul de joaca aflat in "jungla asiatica".



De aici se puteau admira in voie elefantii ce mergeau la baie.



Zona lor de recreere era imensa, dar strajuita de un gard masiv de piatra.



Sa continuam printre liane si sfori.



Podurile suspendate ma fac sa ma simt ca in jungla.



Merg si pe barna, numai sa ajung la capat.



Nuferii gigantici erau suportul perfect pentru broscute, flori sau crapi, totul din piese LEGO.



Iata si nuferii adevarati infloriti pe ici pe colo.



Pe traseu, printre maimute, mergem mai departe.



Am ajuns si la crapii asiatici. Si astia erau la fel de flamanzi...



Am terminat si ASIA. Mai avem Europa, Africa si America.

Niciun comentariu: