miercuri, 5 iulie 2017

Le Labyrinthe - Barvaux

Am plecat dis de dimineata cu trenul, dar am avut parte de o surpriza neplacuta. Am pierdut legatura in Namur si am pierdut cam o ora...



Pe la ora 12 am ajuns si noi, in sfarsit, la  "Le Labyrinthe", parc de aventura prin lanul de porumb.



In fiecare an are o tema specifica. Anul trecut a fost "Cavalerul si dragonul", anul acesta "Aladin".



M-am apucat sa tai lemne...



Apoi am luat-o la pas prin cararile piedute prin caldura sufocanta de afara.



Din cand in cadn, gaseai diferite joculete distractive pentru copii.



Apoi puteai sa stai la umbra pentru a asista la spectacolele cu actori profesionisti ce prezentau fragmente din povestea tematica.



Dupa ce epuizezi "marele labirint", ai inca 8 - 9 alte tipuri de labirinte printre care cele mai interesante sunt cel pe intuneric, cel cu porti si cel al senzatiilor.



Va recomand cu caldura sa va luati zborul si sa veniti aici.



Eu sunt Jasmine si va urez distractie placuta !

Niciun comentariu: