sâmbătă, 8 iulie 2017

Cu cayacul pe Lesse

Am lasat castelul in urma si am plecat incet-incet la drum...



Mami ar trebui sa fie aici pe pod, dar nu cred ca l-a nimerit.



Si de aici, dupa 15 minute de vaslit inca se mai vede castelul minunat din padure.



Ma uit in spate, dar nu mai vine nimeni. Trebuie sa-i prindem pe cei din fata si gata !



Pare sa fie o cursa cu obstacole, un copac a cazut pe mijlocul raului.



Hai sa vedem ratele mai de aproape.



Ne-au taiat calea. Le iau carnetul pentru neacordare de prioritate !



Am trecut cu bine si de cea de-a doua "cascada"... Am avut ceva emotii, pentru ca a fost mai abrupta decat prima, dar ne-am descurcat.



Sa mergem pe la umbra racoroasa, ca deja mi-a cald !



Mai avem putin si ajungem la confluenta raului Lesse cu fluviul Meuse.



Mami este pe drumul din partea dreapta si cred ca o sa ajunga pe pod din fata inaintea noastra, tocmai la timp sa ne faca o poza.



Am ajuns pe Meuse. Aici apa este mai adanca si trebuie sa fim mai atenti.



Mai este putin si terminam. Am facut 12 km in aproximativ 4 ore. Data viitoare facem traseul cel lung de 22 de km.

Niciun comentariu: