duminică, 2 iulie 2017

Chlorophila (1)

Am mai mers cativa kilometri cu masina si am ajuns la masa. Cat timp asteptam mancarea am facut un traseu pentru masinute.



In sfarsit a venit mancarea : doua platouri, unul cu branzeturi si altul cu carneturi. Yummy !



Ne-am asezat un pic mancarea in leagan.



Apoi ne-am incadrat in peisaj...



Si am descoperit niste carabusi gigantici relaizati din lemn.



Dupa ce am trecut prin tunelul verde...



Am ajuns in lumea furnicilor vazuta cu o lupa gigantica.



Apoi am explorat padurea de pe o pasarela aflata la inaltime...



Si asa am ajuns la bufnita "ecologica".



Si mai departe am urcat in varful piramidei lantului trofic.



Acest parc minunat se cheama "Chlorophila" si este un parc forestier recreativ si educational.

Niciun comentariu: