duminică, 9 iulie 2017

Traseul Oceaniei

Traseul Oceaniei este unul dintre cele mai scurte : 260 m.



Cred ca podul ala este spre sfarsitul turului.



Peste tot sunt mici locuri de joaca pentru copii.



Vedeta continentului este cangurul.



Dar si aceasta pasare "exotica".



Se cheama "cazuarul" si avea construit un loc de belvedere in forma ei.



In iazul din mijloc o gramada de pesti infometati asteptau sa fie hraniti de vizitatori.



Iata si podul ce marcheaza sfarsitul traseului.



Asa am crezut eu, dar cred ca mai avem ceva de mers.



Nu puteam sa plecam din Australia/Oceania fara sa-l vedem pe Koala.



Sau sa incercam un traseul spectaculos printr-o zona mlastinoasa.



M-am descurcat destul de bine, zic eu !



Cred ca acum am ajuns spre final... iata betele colorate.



Rezumat traseul Oceaniei : 260 m in 15 minute.



Sa trecem la alt continent !

Niciun comentariu: