duminică, 5 februarie 2017

Croaziera pe Sena

Dupa amiaza, am profitat de vremea buna de afara si am facut o croaziera pe Sena.



Toti trei, un selfie de zile mari.



Cand am ajuns la podul lui Alexandru al III-lea, adica cel cu lei de aur, pe scurt, mi-am pus gluga, pentru ca a inceput sa bata un pic vantul.



Si iata-ne din nou la Notre Dame de Paris, de data asta vazuta de pe apa...



Mi s-a facut frig si m-am dus cu mami sa stam inauntru, cat timp tati mai face cateva poze pe afara...



Am ajuns inapoi langa insula artificiala de pe Sena, numita "L'île aux Cygnes", unde vaporul intoarce spre piata Trocadero.




Calatoria noastra a luat sfarsit, nu inainte sa facem o ultima poza din barca cu turnul Eiffel.



A fost foarte frumos, deja ma simt mai bine... Ce facem mai departe ?

Niciun comentariu: