sâmbătă, 11 februarie 2017

Iarna la Hasselt

Am ajuns in orasul Hasselt, unde iarna ne-a intampinat cu frig si o fantana dedicata cailor.



Mi-au placut cladirile destul de futuriste...



Dar si cele vechi, precum acest liceu sau scoala generala, ceva.



Nici hotelul asta nu arata rau...



Ca orice oras din Belgia, are un rau, sau vreun canal care trece prin apropiere.



O alta cladire veche si impunatoare ne-a iesit in cale pe drumul de intoarcere la gara.



Se vede ca suntem mai aproape de Olanda, casele si, in general, orasul sunt mult mai curate si mai ingrijite.



Am ajuns inapoi la gara. E timpul sa plecam, gata, asta a fost tot orasul...



Stai asa ca nici nu v-am spus de ce am venit aici, in mijlocul iernii, pe vremea asta friguroasa pentru Belgia... Trebuia sa mergem la un loc de joaca imens, dar incanu l-am gasit... probabil din cauza ninsorii.

Niciun comentariu: