sâmbătă, 4 februarie 2017

Muzeul de stiinte si industrie

Am intrat in acest muzeu, chiar daca nu ma simt foarte bine, dar este prea devreme sa mergem la cazare, afara este destul de frig, asa ca asta mi se pare cea mai buna varianta.



Aveau jocuri 3D interactive precum cel din spatele meu, care presupunea sa aprinzi 4 becuri de aceeasi culoare pe verticala, orizontala sau diagonala si m-am jucat cu tati un pic.



Aici am vazut cum functioneaza magnetii, iar pe ecranul din spate se afisau miscarile mele.



Apoi am intrat in sectiunea de sunete si lumini, unde am vazut un pian la care puteai sa canti cu picioarele.


Muzica cu picioarele



Am intrat si in sectiunea speciala dedicata copiilor intre 5 si 12 ani.



Cel mai mult mi-a placut toba care-ti aprinde inima.



Mi-a placut destul de mult aici, desi nu am fost in forma. Sper ca maine sa-mi revin si sa ma pot bucura mai mult de acest oras minunat.

Niciun comentariu: