duminică, 5 februarie 2017

Roata luminilor

Am ajuns si in piata Concorde, loc de unde se pot vedea trei obiective mari intr-o singura poza: roata panoramica, obelixul din Luxor si turnul Eiffel.



Roata este intradevar imensa, deja mi se face un pic frica...



De sus, turnul Eiffel nu mi se mai pare atat de mare. Zici ca e o jucarie luminata pe care o iei in mana si o muti pe tabla de sah.



Sunt impresionata de privelistea deosebita, si nici nu am ajuns in punctul cel mai inalt inca.



Iata si celebrul bulevard "Champs-Elysees" indicat cu precizie milimetrica de obeliscul din Luxor.


Mami si Luvru


Tati si turnul Eiffel


Eu cu mami si basilica Sacre Coeur


Roata panoramica



Surprinzator, desi suntem la inceput de februarie, nu mi-a fost frig deloc. Bine, nu am fost nici in tricou si pantaloni scurti, dar nici cu trei randuri de haine pe noi.

Niciun comentariu: