duminică, 5 februarie 2017

La Luvru

Am luat metroul catre muzeul Luvru, iar in drumul nostru am admirat cateva sculpturi minunate.



Am ajuns si la marea piramida, care este totodata si intrarea in muzeu.



Din pacate am ajuns prea tarziu, acum o jumatate de ora a fost ultima intrare, dar oricum, ca sa-l vezi pe tot iti trebuie cel putin o zi intreaga... asa ca racita cum sunt, nu imi pare rau ca nu am vazut Mona Lisa si Venus din Milo. E timp, am doar 6 ani. Sigur mai ajung eu la Paris in viata asta.



Exact sub marea piramida, poti admira cerul albastru, de o culoare intensa.



Iata ca am vazut-o si pe Venus din Milo, si mai mare si in mai multe culori. Deocamdata, pentru varsta mea este destul de bine.



Tot mergang prin asa-zisul mall al Luvrului am ajuns si la piramida intoarsa cu varful in jos. Aceasta aproape ca se unea cu o alta piramida mai mica. Este un loc perfect pentru facut o poza remarcabila.



Iata si unul din numeroasele magazine ale galeriei, acesta este unul mai pe gustul meu, adica dulciuri, ciocolata si bomboane.



Chiar la intrarea la metrou, ne luam ramas bun de la un mare covor viu colorat.



Sa mergem la roata, zic eu ! Sigur este deschis pana mai tarziu.

Niciun comentariu: