duminică, 12 februarie 2017

Escala in Bruxelles

Azi este ultima zi de vacanta si trebuie sa plecam, din pacate, spre casa. In drum spre aeroport, am facut o scurta escala in Bruxelles pentru o scurta plimbare. Nici nu am iesit bine din gara ca l-am si gasit strumful ce sare peste ciuperca.



Apoi Scufita Rosie s-a imprietenit cu Lupul cel Rau. Ma simt ca in povesti, sigur suntem in Bruxelles sau am ajuns in alta parte ?



Am mers sa-l mai vedem o data pe "pisacios", adica Manneken-Pis.



Dupa care tati mi-a spus ca exista si varianta feminina, tot pe aici pe undeva. Si, in cele din urma am gasit-o, este chiar in spatele meu.



Ea este mai putin celebra "Jeanneke-Pis", fetita pisacioasa din Bruxelles.



Apoi am luat-o la pas spre parc si am vazut o catedrala foarte frumoasa chiar aproape de gara centrala. Norocul nostru ca era in drum spre parcul central numit sugestiv "Parc de Bruxelles".



M-am dat un pic in leagane si tobogane si apoi am traversat parcul. Asa am ajuns sa vedem si Palatul Regal din capitala Belgiei si a Europei.



Sa mergem spre gara, ca nu vreau sa pierdem trenul si implicit avionul... Las' ca mai venim si alta data sa vizitam orasul.

Niciun comentariu: