duminică, 5 februarie 2017

Parisul de sus

Iata si cateva poze superbe cu Parisul vazut de la inaltime, de la etajul 3 aflat la 276 m deasupra solului. Mai intai avem Palatul si gradinile Trocadero, padurea Boulogne si parcul de aclimatizare.



Tot invartindu-ma pe culoar nu am putut sa nu observ ca pe directia est, Bucurestiul este la 1879 km departare, destul de mult...



Apoi mi-am indreptat privirea catre zona Arcului de Triumf si a Palatului Tokio din apropierea Senei.



Si muzeul armatei cu mormantul lui Napoleon, din cartielul "Les Invalides" se vede foarte bine, de aici, de sus.



Am revenit la steagul Romaniei sa fac si eu o poza cu el, sa arat ca sunt romanca si ma mandresc cu acest lucru.



Privind spre sud se poate vedea fluviul Sena cum isi face loc elegant prin inima orasului, dar si cladirea rotunda a Radio France.


Nu puteam sa plecam de aici fara sa avem o poza toti trei. Am rugat pe cineva sa ne faca o poza si iata-ne in fata voastra.



Turnul Montparnasse se inalta singuratic din centrul vechi al orasului ca un spin mare si negru.



Iata-l si pe "patronul" si contractorul acestui superb monument de arhitectura al secolului 18 (construit in anul 1889), si anume Gustave Eiffel.



O ultima poza de sus cu micul si marele palat, roata panoramica din Place de la Concorde, Luvru si muzeul Orsay, de o parte si de alta a Senei.



Sper ca v-am incantat cu aceste poze superbe si fiti siguri ca revin si cu altele si mai frumoase.

Niciun comentariu: