duminică, 5 februarie 2017

In drum spre cina

In drumul spre ultimul obiectiv al zilei am strabatut imensele galerii de metrou cu scari rulate orizontale ce mergeau mai mult de 500 de metri.



Si iata ca am ajuns si la turnul Montparnasse, primul zgarie-nor al Parisului.



Este cu adevarat inalt, iar liftul super rapid te urca pana la etajul 56 in doar 38 de secunde, fiind cel mai rapid lift din Europa.



Nu ne-am mai urcat pana sus, pentru ca foamea a invins si am cautat un restaurant sa mancam ceva sanatos si gustos. Sa ma simt ca o regina pe tron.



Am nimerit la un restaurant foarte dragut numit Paradisul Fructelor, care avea niste deserturi supre interesante, insa noua ne era foame. Asa ca am optat pentru ceva platouri cu carnita si salata.



Pacat ca nu am avut loc si pentru deserturi, pentru ca tot meniul mi se parea interesant...

Niciun comentariu: