marți, 14 februarie 2017

Maia la orizontala

Am pregatit pozele pentru proiectul meu de la scoala, colectia de 100 de obiecte. Eu am ales 100 de amintiri din ultimele 6 luni si dupa printare si decupare, am pregatit albumul in care am scris cateva cuvinte la fiecare poza. Voi incerca din nou, dar doar cu cate un cuvant relevant pentru fiecare pozita... de la stanga la dreapta si de sus in jos. Sa incepem !

Poienari, scolar, mini-covor, Halloween, vulcan, mielut, Masca, prieteni, drumetie.



Voineasa, pisicuta, iarna, Vaiana, familie, Loro Parque, animale, castel de nisip, colegi.



Metrou, scoala, Craciun, banana flambata, Pestera ursilor, casuta papusilor, Icod de los Vinos, Acropole, Ghent.



Jacuzzi, veverite, hidrobicileta, pietre vulcanice, Madrid, Tenerife, ratuste, ocean, plaja salbatica.



Apus, Tournai, aquapark, Parlamentul European, C&A, Tort printese, Maia mulatra, Pairi Daiza, elev serios.



Acestea au fost doar cele care s-au potrivit mai bine pe orizonatala. Urmeaza si cele pe verticala, aveti un pic de rabdare...

Niciun comentariu: