duminică, 4 februarie 2018

Balonul "Die Welt"

Am coborat din autobuzul turistic exact la timp pentru o experienta cu balonul, care acum este sus, in aer. Pana ajungem noi acolo, il prindem exat la timp cat sa nu asteptam foarte mult.



Ne-am urcat in nacela si suntem gata de o experienta inedita la inaltime.



Si, am inceput urcarea, tocmai bine sa vedem si expozitia "Trabi World".



Suntem din ce in ce mai sus, iar nacela este sub forma de inel, goala in interior.



Este destul de frig, aici sus, asa ca ne-am luat cu totii ceva pe cap.



Suntem exact sub Antarctica, adica Polul Sud al Pamantului.



Experienta a durat vreo 10 - 15 minute si a fost super interesanta, dar ma bucur si mai mult ca ne-am intors cu picioarele pe pamant.



Recomand tuturor o plimbare cu balonul, daca veniti la Berlin.

Niciun comentariu: