duminică, 4 februarie 2018

World Time Clock

Dupa experienta cu balonul am luat din nou autobuzul turistic si am trecut podul peste canalul Spree.



Am trecut pe langa sediul vechi al primariei, Altes Stadthaus.



Am ajuns din nou in Alexanderplatz, unde am descoperit World Time Clock, un turn unde sunt afisate toate fusurile orare de pe glob si 147 din cele mai importante orase din lume.



Noi suntem la Bucuresti, unde este ora 16.30, iar aici este ora 15.30.



Foamea ne da tarcoale, dar in drum intram in St. Mary's Chrurch pentru a admira orga.



Am revenit la super restaurantul cu specific german numit Schlögl's - Altberliner Gaststätte. Ai mei si-au luat cate o bere locala de pe meniul de bauturi afisat pe sticla.



Are un nume ceva mai ciudat, dar mancarea este excelenta, iar atmosfera este specific germana.



Tati a vrut sa incerce ceva traditional: snitel de porc cu cartofi prajiti, oua ochiuri si salata.



Iar mami si-a ales o tigaie cu cartofi, carnita, oua si rucola.



Mie mi-era destul de foame si am mers la sigur cu un cartof umplut cu de toate.

Niciun comentariu: