sâmbătă, 3 februarie 2018

Memorialul evreilor morti in Europa

In drum spre Potsdamer Platz am trecut pe langa un spatiu imens dedicat evreilor morti in Europa in timpul celui de-al doilea razboi mondial - The memorial to the murdered jews of Europe.



Sunt sute de pietre mai mici sau mai mari, pentru fiecare zi a razboiului, inaltimea fiidn propertionala cu numarul mortilor din acea zi. Eu m-am dus langa zilele cele mai devastatoare si abia ma vad printre pietrele inalte.



Mami, in schimb, se afla aproape de cateva zile ceva mai brande, cu mai putini evrei morti.



O luam la pas, dar nu putem sa remarcam aceasta masina Volkswagen Hippie - devenita foarte populara in anii 1960



Am luat metroul si am coborat la o statie de metrou aflata deasupra noastra. Aici, metroul este la suprafata, iar noi ne ferim de ploaie, mergand pe sub el.



Aici am avut de mers ceva pana sa ajungem la un loc de joaca pentru copii, numit MACHmit!- muzeul jocurilor pentru copii. Aici m-am distrat pret de cateva oresi m-am pierdut printr-un imens labirint de lemn.



La un moment dat erau cateva poduri ce faceau legatura intre zonele de joaca.



M-am urcat pe un calut si am inceput sa galopez fiind urmarita de soldati calare.



In fiecare zi trebuie sa am si eu parte de ceva distractiv dupa ce vizitam orasul, nu-i asa ?

Niciun comentariu: