sâmbătă, 3 februarie 2018

Seara in Alexanderplatz

De la memorialul zidului am plecat cu metroul spre centru si ne-am oprit in Alexanderplatz, centrul Berlinului de Est.



Aici se afla si Turnul de televiziune pe care sper sa-l vizitam si noi.



Iar ne-am intalnit cu ursul, simbolul Berlinului.



Si am luat-o la pas prin piata pe langa Biserica Sf. Maria aflata in dreapta spre Catedrala din Berlin din departare.



In dreapta se afla superba cladire de caramida rosie a primariei.



Ne departam de turnul de televiziune si il admiram in toata splendoarea sa.



Am plecat sa cautam ceva de mancare si am gasit un super restaurant cu specific german numit Schlögl's - Altberliner Gaststätte. Are un nume ceva mai ciudat, dar mancarea este excelenta.



Dupa ospat si putina caldurica, am luat-o din nou la pas catre catedrala, dar pe drum am tras cu ochiul la intrarea impresionanta catre AquaDom.



Am ajuns si la Berliner Dom, catedrala superba din Berlin, dar, din pacate, la ora asta tarzie era deja inchisa. Trebuie sa revenim in alta zi ca sa o vizitam.



Suntem pe insula muzeelor si am facut o poza panoramica in care se vad: turnul de televiziune, catedrala, dar si muzeul Altes.



Hai sa mergem spre cazare, ca aici numai avem nimic de vizitat. Toate sunt inchise la ora asta.

Niciun comentariu: