vineri, 2 februarie 2018

Hello Berlin !

Orice vacanta este binemeritata. Am luat avionul spre Berlin, iar in jur de ora 2 dupa amiaza am ajuns la cazare. Camera este superba si foarte aproape de metrou si de Potsdamer Platz si Checkpoint Charlie.



Pe geam putem admira ruinele vechii gari Anhalter, iar in spatele ei, cu alb, se afla Tempodrom-ul, gazda Masters-ului German de Snooker ce se desfasoara aici, la Berlin, chiar in acest weekend.



Am iesit din hotel si am dat peste un urs "mondial" care ridica mainile in semn de pace.



Apoi am trecut pe langa sediul partidului CDU, aflat intr-o cladire impresionanta.



Si, am gasit un panou cu impartirea Berlinului dupa cel de-al doilea razboi mondial intre sovietici pe de-o parte si aliati, americani, francezi si englezi, pe de alta parte.



Am trecut in sectorul american, de unde putem admira ramasite din zidul Berlinului chiar trecand pe landa un muzeu in aer liber numit Topografia Terorii.



Am trecut pe langa Welt Ballon, adica balonul in forma Pamantului. Mergem si noi intr-una din zilele astea  ?



Chiar langa el este si o expozitie de masini Trabant - masina simbol a comunismului german numita Trabi Museum.



Si apoi, la scurta distanta este un muzeu destul de interesant numit Panorama DIE MAUER, care ne prezinta scene panoramice ale zidului ce a impartit orasul in doua parti intre anii 1963 si 1989. Este foarte aproape de Checkpoint Charlie.



Sa mergem la cel mai cunoscut punct de frontiera din sectorul american.

Niciun comentariu: