vineri, 2 februarie 2018

Check-point Charlie

Iata si faimosul "Checkpoint Charlie", unul dintre punctele de trecere al frontierei intre sectorul american si cel sovietiv, dar cel mai utilizat dintre toate.



Am intrat in muzeul punctului de frontiera si am vazut mai multe colectii printre care si "Resturi metalice ale GDR".



Printre cladirile astea doua trecea zidul. Iata una dintre bucatile din el, ramase aici ca marturie a trecutului intunecat cu steaua rosie a comunismului.



Am iesit din muzeu si am trecut din nou pe langa checkpoint, unde acum vedem pe un panou destul de mare, poza unui politist de frontiera sovietic. Cand am venit l-am vazut pe cel american.



In coltul de vis-a-vis de muzeul panoramic al zidului se afla un al muzeu la fel de interesant cu bucati reale de zid si fotografii inedite.



Am intrat la metrou si am coborat la Potsdamer Platz, unde am intrat in sectorul britanic.



In zona sunt o gramada de cladiri noi de birouri cu design futurist.



Dar si sediul companiei germane de cai ferate prescurtata DB.



Este o piata impresionanta si nod intermodal intre metrou, autobuz si tren, cu cladiri inalte si zgarie-nori nemtesti.

Niciun comentariu: