sâmbătă, 3 februarie 2018

Prin ninsoare

Suntem in inima democratiei si admiram Berlinul de sus. Din acest punct putem vedea celelalte cladiri administrative din zona, dar si gara Friedrichstraße.



Mai mergem un pic spre vest si vedem, din nou, cladirea guvernului, dar si gara Berlin Hauptbahnhof aflata in dreapta.



Mi-am facut si eu un selfie cu domul si paravanul mobil. Nu mai indraznesc sa merg afara pentru ca a inceput ninsoarea.



Apoi am trecut spre sud ca sa vedem cladirile alea inalte de aseara din Potsdamer Platz.



Ceata s-a ridicat un pic si m-am intors pentru ca acum se vede ceva mai bine si turnul de televiziune, dar si domul catedralei catolice.



Foarte aproape de noi se afla si simbolul orasului: Poarta Brandenburg.



Sunt in febra pozelor si am trecut la nivelul urmator: un selfie in trei cu oglinzile, scara in spirala, conul rasturnat si paravanul mobil.



Pasul urmator este o poza in reflexia oglinzilor, un fel de selfie inversat.



Chiar mi-a placut aici in dom, a fost super intereasant.

Niciun comentariu: