luni, 5 februarie 2018

Locuintele in comunism

O sectiune speciala a muzeului este dedicata vietii de zi cu zi a est-germanilor. Aici putem vedea cum aratau locuintele acestora inainte de 1989.



Inainte sa aflu am trecut pe la camera de interogare...



Apoi m-am dus la birou sa invat cate ceva pentru scoala.



Am ajuns si in sufragerie, mobila seamana cu a noastra de pe vremuri.



M-am bucurat sa vad si eu cum arata o masina de scris. Asa ceva nu mai exista in zilele noastre, dar era aproape indispensabila in toate institutiile publice in acele vremuri.



Nici baia nu arata chiar asa de rau...!



Dormitorul copiilor are paturi supraetajate, iar uniforma este pregatita pentru scoala.



Exista si o colectie de produse foarte populare in germania comunista.



Dar si jucarii pentru copiii de atunci, printre care si masini Trabant.



Interesant, insa nu mi-as fi dorit sa traiesc in acele vremuri.

Niciun comentariu: