sâmbătă, 3 februarie 2018

Muzeul spionilor

Aproape de Potsdamer Platz am gasit deschis Muzeul spionajului german si am intrat dupa ce mi-am scanat biletul.



Dintre exponatele specifice, cel mai mult mi-a placut o replica a Cryptex, un mecanism complex de codificare folosit in filmul "Codul lui da Vinci".



Am coborat scarile ros-albastre presarate cu cuvinte specifice spionilor, culori care reprezinta lupta dintre bine si rau.



In perioada de glorie a spionajului, in timpul razboiului rece, se foloseau cartile de joc pentru transmiterea si stocarea diverselor informatii precum harti.



Tot aici, la subsol, am gasit si un joc de indemanare ce presupune trecerea prin reteaua de lasere pentru a ajunge la obiectiv.



M-am descurcat destul de bine pana la jumatate, dar apoi am atins unul dintre fascicule si jocul s-a terminat.



Am ajuns si la cel mai celebru film cu spioni - 007 si avem un panou cu toate filmele seriei.



Iata si actorii din rolul principal, al lui James Bond.



M-am costumat destul de bine. Sunt gata pentru job-ul de spion, nu-i asa ?

Niciun comentariu: