sâmbătă, 6 octombrie 2018

Apa, ploaie si adrenalina

Am mancat ceva rapid si, daca tot picura afara, am zis sa ne dam in barca pe traseul "Wild river", ca oricum ne stropim...



Traseul serpuieste pe langa trenulet, iar in departare vedem si un mare turn de piatra.



Trebuie sa mergem sa dam si noi o tura pe acolo !



Au si tun cu apa, care te uda mai mult decat esti deja...




Ne-am stropit din cap si pana la picioare de la ultima coborare, asa ca ne-am pus rufele la urcat. In schimb, am avut parte de o surpriza placuta si anume ca, nefiind foarte multi "curajosi" pe ploaie ca si noi, am mai dat doua ture fara sa mai stam iar la coada.



Am trecut la nivelul urmator in "Tara lui Leonardo" si anume am urcat intr-o "barca" circulara ce merge pe traseul "Rapiodo di Leonardo". Sunt gata, mi-am pus centura de siguranta !



Traseul este unul destul de intortochiat, abia astept sa ajungem sus in turn.



Ne-am dat si aici cateva ture fara oprire pana ne-am udat suficient de mult hainele de pe noi. Noroc ca era chiar la iesire un uscator imens pentru toata familia, care ne-a incalzit un pic pe toti trei pentru suma modica de 2 Euro.



Daca tot suntem in zona de apa, mai avem de mers cu corabiile piratilor si gata. Aici avem sansa "nesperata" sa tragem cu tunurile cu apa in celelalte corabii si in matelotii acestora.



Sa-i dam drumul !

Niciun comentariu: