duminică, 28 octombrie 2018

Jocuri pe apa

Mai departe am mers spre zona piratilor, dar datorita vremii destul de friguroase, aici era inchis.



M-am incalzit un pic in cufar si l-am speriat pe tati.



Dar am gasit altceva la fel de interesant, un skijet pe apa, care era deschis.



Aici, ne-am dat doar eu si cu tati, iar mami ne-a facut poze.



Nu era coada mare asa ca am mai bagat o tura inainte sa mergem mai departe.



Tot pe apa, si tot cu tati, m-am dat in Vikings River Splash si ne-am facut un selfie cat suntem uscati.



Aici te invarti pe un traseu de apa, iar la sfarsit cobori in viteza pe o rampa destul de abrupta.



Un dragon rosu pazeste intrarea.



Iar un altul verde te stropeste daca u esti atent.



Am profitat iarasi de lipsa cozii si am mai data cateva ture. Oricum ne-am udat un pic asa ca ce mai conteaza, cateva galeti de apa in plus sau in minus :)



Asta mi-a placut cel mai mult, pana acum.

Niciun comentariu: