sâmbătă, 6 octombrie 2018

Leolandia - adrenalina

Ultima zi "plina" ne aduce la un parc de distractii numit Leolandia



Chiar de la intrare am fost intampinati cu o fiertura de Halloween.



Iar distractia a inceput cu o tura in lanturi, preferatele lui mami.



Apoi ne-am invartit un pic la Gorila Nebuna.



Dupa care am vrut sa ne dam in Tunul Vertical, dar mi-a fost un pic frica.



Si am mers mai departe si ne-am riscat in ElectroSpin, o farfurie rotitoare doar pentru cei curajosi.



Dupa senzatiile tari am luat o pauza si am facut o poza cu dovleacul urias.



Dupa cateva minute de mers pe jos am trecut prin tunelul "scoarta de copac"...



Si apoi printr-un tunel ceva mai mic, de copii...



Si am ajuns in lumea desenelor animate cu Masha si Ursul.



Iata-l si pe Leo, mascota parcului de distractii.



Peste 10 minute incepe un spectacol cu cele doua personaje: Masha si Ursul

Niciun comentariu: