duminică, 14 octombrie 2018

Hai Romania !!!

Eu m-am imbracat in rosu, tati in galben si mami in albastru. Asteptam metroul sa mergem la meci.



Pe drum ne-am intalnit cu galeria echipei nationale de fotbal a Romaniei.



Am ajuns la locurile noastre cu o jumatate de ora mai devreme de inceperea meciului.



Eu si cu tati abia asteptam sa vedem cum joaca Romania.



Meciul Romania- Serbia sta sa inceapa. Echipele intra pe teren.



Nu am castigat, dar acest rezultat de 0-0 este ca o victorie pentru noi avand in vedere ca am jucat in 10 jucatori timp de o repriza, iar sarbii au si ratat o lovitura de la 11 metri.



Am plecat spre casa, iar aleile s-au umplut imediat de oameni.



Norocul nostru a fost ca meciul s-a desfasurat dupa-amiaza, de la ora 4, ca altfel nu cred ca veneam la meci. Mi-a placut atmosfera de la Arena Nationala.

Niciun comentariu: