joi, 4 octombrie 2018

Domul din Milano - sus pe acoperis

Eu si cu tati am urcat pe scari si am ajuns pe acoperisul domului.



Elementele sunt impresionante si broderiile fine, in cascada, te fac mic de tot. M-ati vazut ?



In partea cealalta se afla turnul catedralei, partea cea mai inalta a cladirii.



De sus putem admira in voie panorama orasului cu terasele pline de verdeata.



Iata o panorama mai larga a orasului.



Am trecut pe partea cealalta si am vazut un turn ceva mai ciudat, in forma de ciuperca, numit "Torre Velasca", arhitectura moderna italiana specifica.



Asta este statuia din varful domului.



Am dat o tura pe langa balustrada imensa de marmura.



Piata Domului se vede perfect de aici, de sus.



Selfie in familie cu broderiile de pe acoperis.



Stau la umbra, sub statuie.



Unele parti sunt renovate, alte nu. Oricum, este o munca titanica sa renovezi acest colos arhitectural.



Sa vedem si interiorul, cred ca este la fel de impresionant.

Niciun comentariu: