vineri, 5 octombrie 2018

Pe faleza insorita

In sfarsit, am ajuns pe malul lacului si mi-am facut o poza pe ponton.



Apoi am mers un pic pe faleza, admirand funicularul din departare. Pacat ca nu functiona, deoarece era in perioada de mentenanta si reparatii.



Si totusi, ne-am hotarat sa mergem mai departe pe faleza si sa vedem lacul si din alta perspectiva.



Am trecut pe langa gara...



Si am admirat autostrada ce isi croieste drumul printre dealuri.



Imi vine sa fac o baita, chiar aici, unde se vede foarte bine portul, lacul, orasul si dealurile pline de verdeata.



Cu ochii in soare, ne-am facut un selfie toti trei cu unul dintre bratele lacului Como.



La intoarcere am mai trecut inca o data pe langa Domul din Como, o biserica veche si impresionanta.



Dar si pe langa magazinele ce vindeau produse din faimoasa matase de Como.



Am ajuns si la iesirea din orasul vechi, marcata de un turn destul de mare, numit Turnul Portii Victoriei (1192/), cu cinci ordine de arcuri suprapuse.



Mai avem putin si ajungem la parcare... De aici, cred ca mergem pe malul lacului spre Bellagio.

Niciun comentariu: