duminică, 28 octombrie 2018

Spre zona polara

Urmatoarea oprire a fost in zona faraonilor unde mi-am facut o poza cu paznicul de la intrare.



Faraonul asta imens era construit in intregime din Lego, dar arata foarte, foarte bine.



Trecand pe langa vasele colorate am mers la o plimbare prin "The Temple", un carusel in care trebuia sa impusti cu o arma laser diverse obiecte pentru a acumula puncte.



La Fire Brigade am participat la un concurs intre familii. Cand se dadea startul trebuia sa te urci repede in masina de pompieri, sa inaintezi cat mai repede spre casele in flacari si sa tintesti cat mai bine cu apa ca sa stingi focul, iar apoi sa te intorci inapoi la baza. Ne-am descurcat destul de bine pentru niste incepatori, iar satisfactia majora a fost ca nu am iesit ultimii din cele 6 masini.



Intram in zona polara si gasim scoala de piloti arctici, dar cand am vazut cu te invarte si te rasuceste cu capul in jos si in toate directiile, am renuntat.



Chiar suntem in zona polara, iata si oamenii care muncesc.



Tot aici este si o zona dedicata pinguinilor, numita Penguin Bay.



Unii mai si inotau, iar eu le faceam poze cu aparatul foto.


Antarctica - polul sud


Arctica - polul nord


Elicopterul arctic


Eu si fantoma



Mi s-a facut un pic foame... Mergem sa mancam ceva sau ne mai dam ?

Niciun comentariu: