marți, 30 octombrie 2018

Zona libera de vizitat

Macheta Lego House (1)


Macheta Lego House (2)


Build your own food !


Restaurantul Mini Chef



Aici, in functie de ce piese de Lego puneai in tavita speciala de meniu...



Niste robotei Lego te serveau cu mancarea corespunzatoare, adusa de pe banda in spirala.



Din pacate, restaurantul era inchis, asa ca m-am multumit cu un suc si o apa.



Am intrat in piele personajelor care se mai jucau pe aici...



Iar apoi am vazut un catel tare dragut care facea pipi pe stalp.



Dar, cel mai mult, mi-a placut o masina Porsche de dimensiuni reale, construita numai din piese Lego.



Am vrut sa ma urc in ea sa dau o tura, dar era interzis.



Spre iesire, am vazut si un acvariu cu crapi japonezi si nuferi albi plutitori.



Sunt realizate din Lego, dar detaliile si executia te apropie foarte mult de realitate.

Niciun comentariu: