joi, 4 octombrie 2018

Monza Eni Circuit

Dupa ce am luat masina, am ajuns la circuitul de Formula 1 de la Monza.



Iata traseul, iar noi suntem chiar la intrare.



Prin dreapta noastra, in timpul cursei, masinile de F1 trec cu peste 300 km pe ora.



Iar acesta este unul dintre podurile peste circuit ce permite spectatorilor sa se plimbe de la o zona la alta, dar nu cred ca si in timpul cursei.



Am intrat in zona padocurilor, unde cativa mecanici pregatesc o cursa ce are loc in weekend.



Iata si un Porsche din parcare...



Interesant este ca exista si un "pasaj" pe sub circuit, ce ne permite sa trecem pe partea cealalta.



Aici se afla o placheta comemorativa in cinstea celor 5 titluri mondiale castigate de pilotul argentinian Juan Manuel Fangio in anii 1951, 1954, 1955, 1956 si 1957.



Exista si o sculptura ce il reprezinta pe marele pilot, iar eu nu am ratat sansa de a ma urca in masina.



Lasam tribuna oficiala in urma si mergem spre oras sa cautam un loc unde sa mancam ceva bun.



Maine e o noua zi si trebuie sa fim gata pentru noi aventuri.

Niciun comentariu: