sâmbătă, 12 august 2017

Caruselul masinilor

Cum am coborat din arborele vietii, am vazut in departare un carusel si mai mare decat cel colorat.



Aici, la fiecare "etaj", erau fel de fel de masinarii in care te puteai da. La parter erau animalele marine...



Sunt atat de multe incat nu stiu ce sa aleg...



Piranha asta arata chiar infricosator.



Caruselul era chiar pe malul Loirei.


In departare se poate admira in voie centrul orasului.



Hai ca pana la urma m-am hotarat sa ma dau intr-un dragon ce scotea flacari.



Eu am stat sus, iar mami si cu tati au stat jos.



Mi-a placut tare mult in acest carusel !



La intoarcere am vazut din nou arborele vietii in continua dezvoltare.



Si iata si marele elefant. Cum a ajuns aici ?



Ne-am cazat la hotel, iar eu mi-am gasit ceva de joaca...



Mergem sa mancam ceva, ca mi-e putin fomica ?

Niciun comentariu: