marți, 15 august 2017

Cu masinuta prin gradini

Gradinile sunt immense si superbe si nu iti ajunge o zi sa vezi intr-adevar tot domeniul. Asa ca am inchiriat o masinuta si am mers pe traseul indicat pe harta sa vedem cele mai importante "opere de arta" din gradinile Versailleis-ului.



Lasam palatul superb in dreapta si coboram pe aleile pietruite.



Ajungem la una din fantanile celor 4 anotimpuri: asta e "toamna".



Trecem pe langa "Fantana lui Apollo".



Domeniul se intinde cat vezi cu ochii. Este imens.



Facem dreapta pe alee si, dupa vreo 10 minute ajungem la Micul Trianon.



Iar asta este Marele Trianon. Sunt inca doua castele mai mici situate in acelasi domeniu vast. Noi romanii il vom tine minte tot timpul pentru ca aici s-a semnat pacea prin care Transilvania revenea Romaniei dupa primul razboi mondial.



Am revenit la baza lacului imens in forma de cruce catolica si am facut o scurta pauza.





Am admirat din nou fantana lui Apollo, dar de data asta in timp ce apa "dansa" in voie.



Apollo cu caruta si noi trei.



Drumul de masinute continua printr-un fel de labirint de ziduri inalte de gard viu.



Este ceva de mers, dar dupa o ora de "alergat" cu masinuta, am ajuns inapoi la Fantana Flora - zeita Toamnei. De data asta "functiona" si arata spectaculos.



Sa lasam masinuta si sa vedem si celelalte fantani...

Niciun comentariu: