sâmbătă, 12 august 2017

Seara prin Nantes

S-a facut seara si am zis sa mergem in oras sa mancam ceva. Am trecut podul pe langa turnul "LU".



Si am vazut o catedrala inalta inconjurata de ziduri.



Si un castel cu turnuri de aparare si sant de apa de jur-imprejur.



Arata superb ! Este Castelul din Nantes.



In piata centrala se pregatea instalarea unei roti panoramice.



Am intrat intr-o "creperie" traditionala, dar era full, nu am gasit nici un loc liber.



Pana sa vina mancarea, tati a baut o bere belgiana, iar eu un suc.



Mi-am luat un orez cu mazare, carne si ciuperci.



Iar mami un fel de sandwich cu salata.



Chiar si seara tarziu terasele sunt pline si distractia abia acum incepe.



Data viitoare venim la acest restaurant indian.



Sa mergem ca deja mi-e somn !

Niciun comentariu: