vineri, 25 august 2017

Pannenkoekenboot - Croaziera cu clatite

Azi nu am mers la Haga, dar tati mi-a pregatit o surpriza si mai mare: o croaziera cu clatite.



Doua ore de plimbare cu vaporasul prin portul Rotterdam, timp in care poti manca cate clatite doresti, dulci sau sarate. Super interesant, nu-i asa ?



Am plecat prin port sa admiram si cladirile de birouri.



De aici se vedeau si centrul, cu "Witte Huis" si casele cubice.



La bord, aveau si un loc de joaca pentru copii.



M-am dat pe tobogan si am sarit in bilele colorate pana mi s-a facut iar foame.



Am iesit la "suprafata" si am admirat si podul Erasmus.



Acum trecem pe langa hotelul "nhow", cel cu forma ciudata, dar si terminalul de plecare a croazierelor, putin mai in dreapta, cel cu forma eliptica.



Eu si cu mami am fost cele mai incantate de aceasta croaziera cu trei tipuri de clatite de baza: simple, cu bacon si cu mar. Bineinteles ca la orice clatita de baza poti adauga cate toppinguri doresti.



Pentru cei pasionati de bunataturi si gata sa experimenteze recomand cu caldura "Croaziera cu clatite".



In "olandeza" se numeste Pannenkoekenboot si puteti folosi serviciile lor in orasele Rotterdam, Amsterdam si Nijmegen, toate din Olanda.

Niciun comentariu: