duminică, 13 august 2017

Gradina castelului si podul peste Loara

Am plecat pe langa Turnul de Nord



Mi-ar fi placut sa fiu un cavaler cu armura si scut...



Dar ma multumesc si cu distractia la casutele din copaci.



Din punctul de belvedere se poate admira in liniste, podul cu lanturi peste Loara, construit in stil medieval.


Si am ajuns si la partea frumoasa a vizitei, locul de joaca pentru copii.



Aici m-am jucat si am admirat arborii seculari.



Ne-am intoars spre schelele si metodele medievale de constructie aflate chiar langa vechile ziduri.



Dupa ce am urcat un pic pe schele, am ajuns sa vedem aceasta superba panorama a castelului si a gradinilor sale. Ati vazut-o si pe mami ?



Si de aici, se vede foarte bine podul magnific peste fluviu.





Am luat-o in viteza spre castel...



Trebuie sa vad planul castelului si al parcului sa nu fi ratat ceva.



Parasim orasul Langeais...



Si trecem peste Loara, chiar pe podul superb vazut mai devreme.



Unde mergem, mai avem multe castele de vazut ?

Niciun comentariu: