sâmbătă, 5 august 2017

Wickieland

Inainte, vitejilor ! Intram in Wickieland, tara vikingilor.



Aici trecem pe sub caruselul plin de adrenalina ce se invarte in cerc, dar se si deplaseaza de la stanga la dreapta si-napoi.



Ajunge pana acolo sus...



Iata mai multi curajosi in plina actiune de invarteala.



Deja lui mami i s-a facut frica, dar pana la urma s-a dat cu noi.



Dupa ce am stat un pic la coada si am trecut prin casutele viu colorate,...



Ne-am batut, ca piratii, cu tunurile de apa de pe corabii.



Distractia a fost pe masura: am si nimerit mult, dar am si incasat ceva lovituri.



Cel mai rau a iesit mami, cred ca a iesit chiar pe minus, daca stau putin sa ma gandesc.



Sunt gata pentru luptele viitoare, cu casca si sabia roz de vikinga.



Mergem sa ne uscam un pic ?

Niciun comentariu: