luni, 21 august 2017

Jungle Goolfy Tournai (1)

Dupa un weekend plin de aventura, am vrut sa mergem undeva aproape sa ne distram si am ajuns la Tournai. Am fost si anul trecut, dar nu vazusem podul "Le pont de Trous".



Am gasit un loc de distractii pentru copii numit Jungle Goolfy Tournai



M-am dat cu colacul pe tobogan. Iata-ma in plina actiune !



Am intrat in barul maimutelor, dar se serveau doar bauturi alcoolice, asa ca am iesit repede.



Mi-am gasit repede o saltea gonflabila numita "Gorilla Banana", in care am sarit pana am obosit.



M-am dat si in lanturi...



Dar si cu trenuletul omiduta. Este pentru copii mai mici, dar merge si pentru mine.



Pana la urma am gasit si ceva bun de baut pentru mine : un smoothie.



Asta e tot sau mai avem ceva de facut pe aici ?

Niciun comentariu: