duminică, 27 august 2017

Casele cubice - interior

De data asta, am reusit sa vizitam si o casa cubica, pe interior. Iar eu si cu mami ne-am asezat la masa din bucatarie.



M-am uitat un pic pe geam si m-a luat ameteala.



Mi-am gasit biroul de lucru, dar si macheta complexului.



Dormitorul si patul au o pozitie excelenta.



Pe un alt geam, se pot admira vecinii, dar si acoperisul bibliotecii.



Camera de zi este plina de cactusi.



Si de aici, de pe geam, se pot vedea celelalte case, dar si curtea interioara.



Eu si cu mami, in sufragerie.



Doua pe o canapea dreapta pe colt.



Obiecte decorative aflate pe rafturile din biblioteca.



Colectii nepretuite de carti, figurine StarWars si alte obiecte de pret.



Mami a ajuns si la bucatarie. Este destul de mult spatiu, pentru a face ceva bun de papa.



Pe aceste doua canapele identice aflate intr-o alta camera, se aduna toti prietenii la un pahar de vorba.



Foarte interesante aceste case cu un design deosebit.

Niciun comentariu: