duminică, 20 august 2017

Distractie maxima

Am inceput in forta cu trenuletul balenelor.



Era destul de inalt si prindea viteza destul de mare... S-a dat si mami, dar eu si cu tati am reiterat de cateva ori, pentru mai multa adrenalina.



Am trecut la pasul urmator: caiacul zburator.



M-am linistit un pic in carusel...



Dupa care am revenit la delfini.



Apoi am asteptat putin, dar macar m-am urcat in locomotiva trenuletului ce dadea o tura de parc.



In drum am vazut ca au si masinute "busitoare" si nu am ratat sansa sa ma dau gratis de cateva ori.



Revenim la senzatii tari si m-am "spanzurat" alaturi de tati, gata de "lupta".



Hai ca incepe sa ne zgaltatie un pic de sus in jos si retur.



Ma mai dau de cateva ori in lanturi si apoi mergem mai departe.



Dupa 7 ore de distractie, ne-am indreptat usor-usor spre gara. O duminica perfecta si distractiva !

Niciun comentariu: